מפגשי הסברה עם נוער מסביב לעולם

בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר מקיים מרכז משמעו”ת מפגשי זום עם נוער מסביב לעולם ובשיתוף פעולה עם נוער ישראלי על מנת לשקף את המצב האמיתי בישראל ולהיאבק בדיסאינפורציה ובתעמולה השקרית נגד מדינת ישראל במאבקה מול הטרור ולמען שחרור החטופים מעזה.
ינואר-פברואר 2024 
ב-7 באוקטובר נפתחו 3 חזיתות יחד – המאבק להחזרת החטופים, לחימה למען בטחון ישראל ובמקביל מאבק בינלאומי על צדקתה של ישראל בשיח הציבורי בעולם. מהיום הראשון למלחמה מרכז משמעו”ת לוקח חלק פעיל במאבק ההסברתי למען השבת החטופים/ות ופועל להפצת מידע המשקף את המצב האמיתי בישראל ובמאבק נגד התעמולה השקרית המתקיימת נגד מדינת ישראל והעם היהודי.
במסגרת המאמץ ההסברתי מקיים המרכז מפגשי זום בינלאומיים עם נוער מרחבי העולם ובשיתוף פעולה עם נוער ישראלי. במהלך החודשים האחרונים התקיימו מפגשי הסברה עם נוער מגרמניה, פולין ושווייץ, ומקיים מפגשי הדרכה על דרכי ההסברה והדיפלומטיה עם נוער ישראלי על מנת להעניק לו את הכלים לייצג את ישראל ברשתות החברתיות. 
בין המפגשים האחרונים היו תלמידי/ות תיכון בעיר וישקוב (פולין) תלמידי/ות תיכון בלוצרן (שווייץ). במהלך המפגשים נפגשים בני נוער ישראליים מבתי ספר במוצקין וכן ממועצת התלמידים של אורט קריית מוצקין בהובלת יאיר רויטמן ותוכנית “שגרירים צעירים” של מחלקת הנוער בקריית מוצקין. 
ד”ר לאה גנור הציגה את האנדרטה החדשה לזכר ה-7 באוקטובר שיזם בית ספר “עתיד” בהנהלת אהוד בן גרא שנחנכה בקריית מוצקין בטקס מרגש. ענבל רז וחנה אורן העבירו לתלמידים/ות סדנא בשיעור זום על מדינת ישראל ,שבירת סטראוטיפים על יהודים וישראליים ומשמעות ה-7 באוקטובר, וזאת במאמץ לשבור סטריאוטיפים וכך לתרום את חלקנו הצנוע במאבק באנטישמיות, וכן הזדמנות לעורר מודעות לשחרור החטופים ולהרחיב את מעגל השגרירים הצעירים למען ישראל. 
אנו פועלות בדרכים שונות להנחיל את זיכרון השואה ומאבק באנטישמיות בארץ וברחבי העולם במפגשי זום ופנים מול פנים. ראוי לציין שאנו מוזמנים למסגרות שונות ובתי ספר במדינות באירופה לפעול ולהציג את עמדתנו. אלו אתגרים לא פשוטים אך אנו רואים בכל אתגר הזדמנות לגייס עוד שגרירים טובים למדינת ישראל.
הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם