טקס יום הזכרון לשואה ולגבורה תשפ"ג (2023)

קריית מוצקין ציינה את ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה בציון 80 שנה למרד גטו ורשה, ערב בו כולנו מתייחדים עם זכר ששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה האיומה. בטקס מרגש בהנחיית ד”ר לאה גנור, מנהלת מרכז משמעו”ת, סיפרו שורדי השואה את סיפורם האישי והדליקו משואה.
18.04.2023 | תשפ”ג
קריית מוצקין ציינה את ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה בציון 80 שנה למרד גטו ורשה, ערב בו כולנו מתייחדים עם זכר ששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה האיומה. בטקס מרגש ביותר, בהנחיית ד”ר לאה גנור, סיפרו שורדי השואה את סיפורם האישי והדליקו משואה, אף עין לא נותרה יבשה. 
ראש העיר אמר: “אנו בקריית מוצקין פועלים רבות להנצחת השואה באמצעות מרכז משמעו”ת, בהובלת ד”ר לאה גנור. צעירים רבים מכל בתי הספר בעיר, מכל קצוות הארץ ומהעולם מגיעים למרכז משמעו”ת שבקריית מוצקין ללמוד ולקחת חלק בפעילות המרכז”.
תזמורת סימפונט רעננה הנפלאה הופיעה לאחר טקס הדלקת המשואות במיזם ייחודי על אלמה רוזה מנצחת תזמורת הנשים באושוויץ שהצילה כ50 נשים יהודיות, ולא שרדה ונספתה באושוויץ.
למחרת הטקס יוצא צוות משמעו”ת לפולין עם להקת “כובע טמבל” למיזם הייחודי במלאת 80 שנה למרד גטו ורשה, שם יופיעו עם מקהלה פולנית בטקס המרכזי למרגלות אנדרטת רפפורט במעמד נשיא ישראל,פולין וגרמניה, הם יופיעו בערים נוספות וצוות משמעו”ת ילווה בהסברים והדרכות.
עלינו מוטלת החובה לעזור לשורדי השואה במתן יחס, חום ותשומת לב, לזכור ולהנציח את זכרם של מליוני היהודים שנספו בשואה. יהי זכרם ברוך.
__________
תודות: הדלקת משואות בליווי סרטונים הופק על ידי צוות משמעו”ת, צילום ועריכה ניר שטיינברג , להקת “כובע טמבל” בניהול מוסיקלי של נועם זלטין, בימוי וכירוגרפיה של איריס בית הלוי שניידר. תודה למנכ”לית היכל התיאטרון דפנה צורי ולצוות ההיכל על שיתוף פעולה נפלא ומושלם. תודה לדוד דר, גאלה סאונד ,סימפונט רעננה, תודה למנהלת האירועים מורן גז, מירב חמוס על ארגון הדלקת נרות “שם ונר”.
נזכור ולא נשכח!

מבחר תמונות מטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ"ג

הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם