טקס סיום תכנית "נוער למען זיכרון השואה" תשפ"ב

 אירוע לסיכום התכנית “נוער למען זיכרון השואה” וחלוקת תעודות הערכה.

31.5.2022 | תשפ”ב
ביום שלישי ה-31.5 התקיים טקס הסיום לתכנית נוער למען זיכרון השואה. התכנית בשיתוף מרכז משמעו”ת בניהולה של דר’ לאה גנור, מינהל חברה ונוער בניהולה של עינב יניב שוורץ ובריכוזן של ענבל רז ממרכז משמעו”ת ובטי דנון ממרכז ההדרכה של משרד החינוך.
התכנית נוער למען זיכרון השואה מפגישה את התלמידים/ות עם סיפוריהם/ן של שורדי/ות שואה ובתכנים מגוונים העוסקים בזיכרון השואה בחברה הישראלית.
בטקס השתתפו מנהלי/ות חטיבות הביניים המשתתפות בתוכנית, חט”ב אפק, דפנה, רודמן, יונתן, רבין, רוגוזין א’ ורוגוזין ב’. בטי דנון נשאה דברים בשם משרד החינוך מינהל חברה ונוער, רכזי/ות בתה”ס הביאו את משובי הנוער לתוכנית.
120 תלמידי/ות כתות ט מתנדבים/ות בתוכנית והביאו רשמיהם מהמפגשים שהתקיימו במהלך השנה באמצעות הזום. מרגשים/ות במיוחד היו התלמידים/ות שנשאו דברים וסיפרו על החותם המשמעותי שהותירו המפגשים עליהם/ן.
תודה לשחקן גיל דנינו שריגש את כולם/ן בהצגה על שורד השואה מישקה זילברשטיין ששרד את מוראות השואה עם זאבים. תודה גדולה לכל השותפות והשותפים שהשתתפו בתכנית, לרכזים/ות ובעיקר לתלמידים/ות שהגיעו עם רצון להקשיב, ללמוד ולהעביר הלאה את הזיכרון לדור הבא.

מבחר תמונות ממפגש סיום תוכנית נוער למען זכרון השואה תשפ"ב

הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם