מסיבת פורים תשפ"ד (2024) עם שורדי/ות שואה ונוער

מסיבת פורים מרגשת במיוחד התקיימה במרכז משמעו”ת בהשתתפות שורדי/ות שואה, תלמידים/ות  מתנדבים מחטיבות הביניים בקריות ונציגי משרד החינוך ומנהל חברה ונוער.

17.3.2024 | אדר תשפ”ד

ביום ראשון 17.3 התכנסו למסיבת פורים במרכז משמעו”ת שורדי/ות שואה, תלמידי חטיבות הביניים מהקריות המשתתפים במיזם נוער למען זיכרון השואה בריכוזה של ענבל רז ממרכז משמעו”ת והפועל בשיתוף מנהל חברה ונוער בניהולה של עינב יניב-שורץ יניב-שורץ, ובריכוזה של בטי דנון, וכן יחד עם צוות מרכז משמעו”ת בניהולה של ד”ר לאה גנור. 
במפגש המרגש לקחו חלק השחקן המתנדב גיל דנינו, המשוררות שוש גולד ועופרה כהן, מקבוצת ‘סופרים אותנו’. התלמידה שירה הופמן מהמד”צים שניגנה, טליה עולמי מחט”ב דפנה אורט  שהנעימה את אוזני המשתתפים בשירה. תודה לתיכון עתיד מקריית מוצקין תרם תרומה נכבדה בכיבוד שהכינו התלמידים במיוחד לאירוע. וחברת סטיקיפיק על שתרמו צילומי מגנטים.  
המפגש הבנדורי היה ייחודי ומרגש. בדבריה הודתה ד”ר לאה גנור לכל המתנדבים  וצוות משמעו”ת והדגישה את חשיבותם של מפגשים אלה בהם הדור הצעיר והדור הבוגר של שורדי השואה. מפגשים בהם נוצר חיבור שבאמצעותו מנסים להנחיל את זיכרון השואה והתקומה בקרב הדור הצעיר וחשיבות הערכים של נתינה וכבוד למבוגר. 
הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם