מסיבת חנוכה תשפ"ד עם שורדי/ות שואה ונוער

בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל" והאירועים המורכבים שחווה החברה הישראלית, התאספו במרכז משמעו"ת בקריית מוצקין חניכי/ות תכנית "נוער למען זכרון השואה" יחד עם שורדי/ות שואה ומתנדבים נוספים ממד"א, מחלקת הנוער של מוצקין ובמעמד ראש העיר, למסיבת חנוכה והדלקת נרות.

5.12.2023 | כסלו תשפ"ד

מפגש חגיגי לקראת חג החנוכה עם שורדי/ות שואה התקיים ביום שלישי (5/12) במרכז משמעו"ת. בתוך מציאות קשה של מלחמה, התאספו שורדי/ות שואה ובני נוער רבים למסיבת חנוכה של אור ותקווה. 
לקחו חלק במפגש המיוחד תלמידי/ות חטיבות הביניים בקריות: רבין ויונתן (קריית מוצקין), רודמן ורבין (קריית ים), אפק ודפנה (קריית ביאליק), רוגוזין א-ב (קריית אתא), בני נוער ורכזי בתי הספר מתנדבי התוכנית נוער למען זיכרון השואה שפועלת מטעם מינהל חברה ונוער בהנהלת עינב יניב-שורץ, מרכזת התוכנית במשרד החינוך בטי דנון, מרכזת התוכנית במשמעו"ת ענבל רז ומנהלת מרכז משמעו"ת ד"ר לאה גנור
אף עין לא נותרה יבשה לראות את השילוב הבינדורי המרגש שכלל הצגה מיוחדת לחג של השחקן המתנדב גיל דנינו ביחד עם מנהלת מחלקת הנוער זיוה ברסאו. הופעה של הזמרת הצעירה ליאן בירן ומתנדבי תוכנית "מחוברים" אורט מוצקין ויחידת הנוער.
תודה מיוחדת מגיעה לקונדיטורית "שני" שתרמה כיבוד מכובד ומתנדבי מד"א שהביאו סופגניות.
במפגש שהתחיל בהדלקת נרות ודברים של ראש העיר חיים צורי, שרנו והתפללנו ביחד לחזרתם של החטופים והחטופות במהרה הביתה, לשלומם של הלוחמים והלוחמות ואיחלנו רפואה שלמה לפצועים ולפצועות.
הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם