הטקס העירוני לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ"ד

קריית מוצקין ציינה את ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה בציון 80 שנה להשמדת יהדות הונגריה וחיסול גטו לודז’. ערב בו כולנו מתייחדים עם זכר ששת מיליוני היהודים שנרצחו בשואה האיומה. בטקס מרגש בהנחיית ד”ר לאה גנור, מנהלת מרכז משמעו”ת, סיפרו שורדי השואה את סיפורם האישי והדליקו משואה.

קריית מוצקין | כ”ז בניסן תשפ”ד (5.5.2024)

הטקס העירוני לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה התקיים בהיכל התיאטרון, בסימן 80 שנה להשמדת יהדות הונגריה וחיסול גטו לודז’ במעמד ראש העיר, ציקי אבישר, ראש האגף לדיפלומטיה ציבורית בשגרירות פולין בישראל, גב’ מגדה קווקה, מנהלת המחוז במשרד החינוך, גב’ סיגל כהן ונציגי הנהלת המחוז, שורדי שואה ומכובדים רבים.

הטקס, שנפתח בסרטון של מטה משפחות החטופים כמחווה וקריאה לשחרורם המיידי, העלה על נס את גבורתם של שורדי/ות השואה המהווים מופת לחוסן לאומי. מדליקי המשואות לא הותירו אף עין יבשה בקהל, היה מרגש מאוד.

________________________________________________________________________________________

תודות: בטקס הופיעה להקת המחול הייצוגית ״פוקוס״, בהדרכת טלי הרשקוביץ, להקת “כובע טמבל”, בניהולה של איריס בית הלוי שניידר, ניהול מוזיקלי, נועם זלטין, קטעי שירה, רינת גולדמן, פסנתר, דניאל קרוגלוב, צ’לו, איגור טנקביץ. 
ניהול כתיבה והנחיית הטקס: ד״ר לאה גנור, מנהלת מרכז משמעו”ת וצוות מרכז משמעו”ת.
תודה לזמרת טלי קצף שעמלה מאחורי הקלעים ביחד עם הפסנתן דניאל והצ’לן איגור, לזמרת רינת גולדמן על השירה הנפלאה, תודה למורן נבי גז מנהלת האירועים, לעמית ולצוות היכל התיאטרון קריית מוצקין.
הגדרות כלליות כניסה למערכת

יצירת קשר

נשמח לשמוע מכם